Friday 6 July 2012

disign sendiri kAd kAwEn

Buat Kad Kahwin Sendiri Dengan Software Kad Kahwin



Pada zaman kegawatan ekonomi sekarang pastinya ramai bakal pengantin tengah pening kepala sebab kos meningkat. Nak tak nak kena cari jalan untuk membuat sendiri kad kahwin. Jika kad kahwin berharga RM1.50 sekeping, ianya hanya 30sen ke 50sen jika anda membuatnya sendiri.

Jika jemputan anda 1000 orang, dah tentu RM1500 dah komfirm habis kalo kad kawin murah pada harga RM1.50.itu pun susah nak jumpa pada harga tu.Biasanya RM4,5 jugak la. Kalo buat sendiri, banyak yang anda berjaya selamatkan untuk dibelanjakan pada perkara lain.

Yang penting, orang datang ke kenduri anda. Tak gitu? Kad kahwin juga bertujuan untuk menwar warkan bahawa anda telah berkahwin. Kerja Walimatul Urus sekarang ni semakin naik harga. Katering, sewa menyewa, jurugambar dan sebagainya. Semua perkhidmatan kahwin ni naik harga. Alasannya minyak mahal, bahan mentah mahal walaupun harga minyak dah turun.

Ianya tak turun dah bila dah naik. Kos sara hidup pun dah meningkat. Yang nak kawin tu, cari la jalan untuk mengurangkan kos kahwin. Pejam celik, berbelas ribu juga kalo di pihak lelaki paling kurang kena sediakan. Maskahwin,hantaran,sewa-sewi,kenduri kendara,cenderamata & banyak lagi. Tu belum masuk perbelanjaan lepas kawin seperti sewa rumah,perabot,dapur & etc.

Saya menerima perisian kad kahwin ni selepas saya kawin. jadi tak sempat la nak buat sendiri. Sebab saya just perlu beli kad yang berharga 30sen hingga beberapa ringgit bergantung pada design. Lepas rekabentuk sendiri, anda just print diatas kertas kad yang dibeli.

Anda boleh dapatkan Pajej DIY Kad Kahwin untuk merekabentuk kad kahwin anda sendiri. Anda juga akan menerima bonus kaligrafi khat bagi mereka bentuk kad kahwin anda.



Klik Sini untuk dapatkan perisian kad kawin ini. Ianya boleh digunakan bersama Adobe Photoshop atau Illustrator. Jika anda nak buat bisnes kad kawin pun boleh.



No comments:

Post a Comment